2012-06-26

Dover, New Hampshire

När vi var på det rätt dåliga motellet i Brockton beställde vi ju rum i förväg. Vi hittade ett Days Inn i Dover, New Hampshire. Precis när man kommit över gränsen till New Hampshire. Helt underbart, de hade inget vanligt rum ledigt så vi fick en liten lägenhet. Efter som vi stannar 4 nätter så fick vi ett bra pris ändå!

Lägenheten består av ett sovrum ett vardagsrum med köksdel + bäddsoffa och ett jättebadrum. Inte mindre än två TV så nu behöver vi inte se på samma godnattTVprogram som Viktor och det är skönt...

Mitt emot motellet ligger en fik, Coffee on the Corner, det ser ut som Central Perk, har jättegott kaffe, de har en bild på Obama när hn var där på besök... Ett fik i min smak!

Bara en liten sväng bort ligger ett jättewalmart så vi kan handla hur mycket vi vill.

Sa jag att motellet ligger mitt i Dover, som är så litet att från mitten till utkanten tar fem minuter med bil. Bor vi bra eller bor vi bra?

Måndag 25/6, mycket regn men sol på em.



2 kommentarer:

Mamma sa...

Så bra att ha lite plats, men jag hoppas det är em.fika och inte frukosten vi ser på bild 4

Johanna Nordbring sa...

Kladdkaka med Smarties till frukost, mmm...